Strony

sobota, 22 września 2012

O Ścieżkach Rozwoju

Witam na mojej stronie "Ścieżki Rozwoju". Będę na jej łamach pisała o takich zagadnieniach, jak rozwój osobisty, filozofia i sposoby zarządzania (kaizen etc. ), psychologia sukcesu, zarabianie w internecie, programy partnerskie itp.


Pomysł na nią kiełkował w mojej głowie od pewnego czasu. Postanowiłam potraktować Ścieżki Rozwoju jako miejsce, w którym z jednej strony usystematyzuję swoją wiedzę na temat szeroko pojętego rozwoju osobistego, z drugiej z  kolei podzielę się moim doświadczeniem i wiedzą z ludźmi, którzy dążą do sukcesu, nie potrafią stać w miejscu i szukają zarówno inspiracji, jak i wskazówek co do działania. Zapewne więc moi Czytelnicy będą na różnych stopniach rozwoju, niektórzy z Was potrzebują motywacji do działania, inni konkretnych wskazówek i odpowiedzi na kluczowe do osiągania sukcesu pytania. Zapraszam jednych i drugich, bo na pewno znajdą u mnie coś dla siebie. Jeszcze jedno musicie wiedzieć- nie stawiam się tutaj w pozycji osoby, która posiadła wiedzę i odniosła sukces. Obie te kwestie uważam za proces, który nigdy się nie kończy. Ja cały czas jestem na mojej ścieżce rozwoju. Pozdrawiam i zapraszam do czytania kolejnych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą informację zwrotną :) Pozdrawiam serdecznie