Strony

piątek, 28 września 2012

Moc przyciągania pieniądza. 3 kroki zapewniające bogactwo


"Moc przyciągania pieniądza" to książka Josepha Murphy'ego, twórcy bestsellera pt. "Potęga podświadomości". Wspominałam o niej w poprzednim poście, traktującym o wpływie wgranych klisz myślowych na realizację swoich marzeń  i celów. O jednej z nich będzie dzisiejszy post. Dlaczego niektórzy nigdy nie przyciągają pieniędzy, a inni bez względu na to co zaczną realizować, zamieniają swoje działania w realne zyski.

W wielu z nas nadal gdzieś w środku tkwi przekonanie, że pieniądze są złe. Świadoma i podświadoma afirmacja pieniądza jest bardzo ważna, aby realizować swoje plany w zgodzie ze swoimi wewnętrznymi przekonaniami. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej książki, to specjalnie dla Was cytuję ważne dla mnie fragmenty "Mocy przyciągania pieniądza". Być może zachęcą one Was do lektury tej i innych książek Murphy'ego. Na pewno pomogą bardziej wierzyć w swoje możliwości i zmienić nastawienie do pieniędzy.

1.
Prawem życia jest prawo wiary. Wierzyć znaczy szczerze  przyjmować coś za prawdziwe. Wierz w życie pełne obfitości, szczęścia i sukcesów, żyj w radosnym oczekiwaniu najlepszego, a bez ustanku przychodzić będzie  do ciebie wszystko najlepsze. To wiara ludzka sprawia, że człowiek jest bogaty lub biedny, odnosi sukces lub ponosi klęskę, jest zdrowy albo chory. Prawo kosmiczne sprawia, że konkretne myśli wywołują zawsze dokładnie takie skutki. Dlatego ten, kto odważnie domaga się bogactw Nieskończonego, otrzyma je.
2.
      Pewien zaprzyjaźniony ze mną właściciel  sklepu w Beverly Hills skarżył się: "Mój brat jest w tej samej branży, prowadzi interes trzy domy dalej , świetnie prosperuje  i pławi się w bogactwie. Ostatnio zatrudnił jeszcze dwóch sprzedawców. A ja nie mogę związać końca z końcem. Nie może to być wina lokalizacji ani towaru. Coś musi być we mnie!"
     Przyznałem mu rację, iż bogacenie się i postęp w życiu nie zależą ani od rodzaju prowadzonej działalności, ani od położenia lokalu. Bogactwo tkwi w umyśle człowieka. Czasem ludzie obdarzeni wielkim talentem żyją w nędzy i wyobcowaniu, inni zaś, o dużo skromniejszych uzdolnieniach i mniej wykształceni, odnoszą sukcesy przechodzące najśmielsze marzenia. Zaproponowałem mu trzy kroki zapewniające bogactwo.
     Poszedł za moją rada i poczynił nadzwyczajne postępy.
     Krok pierwszy: Nigdy nie wypowiadaj się negatywnie na tematy finansowe, na przykład: "Nie jestem w stanie opłacić czynszu", "Nie mogę związać końca z końcem", "Interesy idą mi źle" itp. Gdy tylko pojawi się negatywna myśl w rodzaju "Nie mogę..." zastąp ją afirmacją: "Pozostaję w jedności z nieskończonymi zasobami wewnątrz mnie i wszystkie moje potrzeby są zaspokajane natychmiast". Może będzie trzeba to powtarzać pięćdziesiąt razy na godzin, ale nie rezygnuj, aż negatywna myśl przestanie cię nawiedzać"
     Krok drugi: Naucz się przez cały dzień oswajać swój umysł z bogactwem Nieskończonego, powtarzając: "Bóg zawsze niesie pomoc w kłopotach", a także "Bóg jest źródłem dostarczającym mi błyskawicznie wszystkich dóbr materialnych i pomysłów, jakich potrzebuję w każdej chwili i miejscu".
     Krok trzeci: Co wieczór zasypiaj, powtarzając wielką prawdę: "Jestem na wieki wdzięczny Bogu za Jego bogactwa, zawsze dostępne, niezmienne, i nie uszczuplone, wieczne".
      Handlowiec skrupulatnie przestrzegał tej duchowej recepty i osiągnął nadzwyczaj szybkie rezultaty. Na jego biurku  stoi dziś oprawiony w ramki cytat z Biblii: "Niech się rozweselą pustynia i spieczona ziemia, niech się raduje step i niech rozkwitnie! (Iz. 25, 1).

Mój komentarz do anegdotki: 
Jeśli to Twój pierwszy kontakt z twórczością Josepha Murphy'ego, być może będą dla Ciebie irytujące odniesienia do Boga i do Biblii, jakie czasem pojawiają się w jego tekstach. Chyba, że jesteś wierzący, ale zakładam, że moi Czytelnicy mogą mieć różny stosunek do wiary w Boga. Murphy był wierzący, ale nie myśl że jego filozofia opierała się na wierze w Boga. On wierzył w umysł ludzki i wielokrotnie powtarzał w swoich książkach, że to bez znaczenia jakiego jesteś wyznania lub czy jesteś może ateistą. Prawo umysłu działa zawsze. W swoich afirmacjach możesz zastąpić słowo "Bóg", które czasem występuje w książkach Murphy'ego, słowem opatrzność, porządek wszechświata, czy cokolwiek innego, w co wierzysz. Sama stosuję afirmacje podobne do tych z jego książek i muszę przyznać, że gdyby nie działały, nie pisałabym tego bloga i nie dzieliłabym się nią z Wami :)

3. 
      Pierwsza zasadą sztuki bogacenia się jest uświadomienie sobie , że myśl jest jedyną niedostrzegalną zmysłami siłą, która, czerpiąc ze skarbnicy Nieskończonego, potrafi wytworzyć namacalne bogactwa.
      Każda rzecz, forma i zjawisko występujące we wszechświecie jest widzialną manifestacją jakiejś myśli nieskończonej inteligencji. Jeśli Nieskończony pomyśli o ruchu, myśl ta staje się  ruchem; jeśli pomyśli o jakiejś formie, myśl przeistacza się w tę formę. Tak został stworzony cały świat. Żyjesz w świecie powstalym z myśli. Żeby więc rozwiązać własne problemy finansowe i stać się bogaty,, musisz nieustannie myśleć o bogactwie, sukcesie i powodzeniu.

Zobacz również: Myśleć jak Milionerzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą informację zwrotną :) Pozdrawiam serdecznie